Certyfikowany Partner Google Adwords z Doświadczeniem i Sukcesami na Koncie

Certyfikowany Partner Google Adwords

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google co oznacza, że posiadamy zarówno odpowiednią wiedzę jak i stosowne kwalifikacje w zakresie efektywnego zarządzania kontami AdWords oraz prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych Google. Krótko mówiąc, Firma Google dokładnie sprawdziła co potrafimy i poświadczyła naszą kompetencję. Zdaliśmy wymagane przez Google egzaminy potwierdzające nasze praktyczne umiejętności. Po prostu znamy się na rzeczy. I udowodniliśmy to już ponad setce klientów w ciągu 6-letnich intensywnych działań w sieci reklamowej Google i programie AdWords. Dziś nasze Portfolio Google Adwords to więcej niż 100 firm polskich i zagranicznych reprezentujących rozmaite branże działalności biznesowej i bardzo różne potrzeby reklamowe oraz ponad 300 przeprowadzonych kampanii reklamowych, które wymiernie zwiększyły sprzedaż i zyski naszych klientów. Dlaczego warto zatrudnić certyfikowanych specjalistów? Bo tylko wtedy macie gwarancję 100% profesjonalnej kampanii reklamowej: mądrze zaplanowanej pod względem słów kluczowych, budżetu, targetu, lokalizacji, zasięgu i innych istotnych elementów oraz wszystkich możliwych opcji (np.: funkcji remarketingu), dobrze zarządzanej i na bieżąco monitorowanej w zakresie wydajności, skuteczności i realizacji celów reklamowych, i, w razie potrzeby, błyskawicznie modyfikowanej dla osiągnięcia najlepszych rezultatów. Doskonale wiemy, że musicie rozliczyć się z każdej złotówki wydanej na marketing i dlatego zawsze koncentrujemy się na wypracowaniu maksymalnego zwrotu z poniesionej przez Was na reklamę inwestycji.

Kampanie Reklamowe AdWords, Zasięg, Trafność, ROI

Zwrot z inwestycji

Kampanie Google AdWords, nazywane również Kampaniami Linków Sponsorowanych, to szybki i skuteczny sposób na dotarcie do osób faktycznie zainteresowanych Waszą ofertą handlową – nieprzypadkowych konsumentów aktywnie poszukujących Waszych produktów lub usług. Reklamy Google Adwords mają zasięg globalny, dzięki czemu możecie dotrzeć do potencjalnych klientów nie tylko w całej Polsce ale również do dowolnego segmentu odbiorców z wybranego kraju na świecie. Do tego dochodzi ogromna popularność wyszukiwarki Google, z której, w poszukiwaniu informacji, korzysta aż 96% polskich internautów, a także rozbudowana sieć partnerskich witryn reklamowych Google (grupa tysięcy serwisów www i aplikacji, gdzie mogą być wyświetlane Wasze reklamy jak YouTube czy urządzenia mobilne), żeby uświadomić sobie skalę i potencjał linków sponsorowanych w docieraniu do nowych klientów. Absolutnym atutem reklam Google jest ich trafność czyli możliwość idealnego dopasowania i precyzyjnego kierowania reklam do odbiorców na podstawie ich lokalizacji, języka, zainteresowań, wieku, płci, itd. Wszystko po to, aby wyświetlana reklama była jak najbardziej trafna i użyteczna – stanowiła celną odpowiedź na to czego użytkownik aktualnie szuka w sieci. I właśnie w taką reklamę internauta kliknie, ponieważ idealnie odpowiada wprowadzonemu przez niego w okno wyszukiwarki zapytaniu. Program AdWords pozwala na całkowitą kontrolę i mierzalność skuteczności kampanii reklamowej oraz elastyczne reagowanie w dowolnym momencie jej trwania, aby maksymalnie podnieść zysk z inwestycji (ROI). W każdej chwili można zadecydować o ulepszeniu kampanii bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W ciągu kilku sekund można łatwo dostosować akcję reklamową do zaobserwowanej tendencji i dynamicznych okoliczności modyfikując ustawienia kampanii, zmieniając słowa kluczowe, tworząc nowe reklamy. Google AdWords umożliwia ciągły monitoring wszystkich kluczowych dla zysku i wyników kampanii reklamowej danych.

Remarketing czyli As w Rękawie dla Poprawy ROI

Remarketing

Program AdWords oferuje strategiczną funkcję remarketingu umożliwiającą dotarcie do internautów, którzy już kiedyś odwiedzili Wasz serwis internetowy, ale nic nie kupili. Co więcej, można trafić do nich w najbardziej sprzyjającym momencie, kiedy akurat znajdują się w witrynach sieci reklamowej Google powiązanych kontekstowo z Waszymi słowami kluczowymi lub tematyką. Dzięki remarketingowi traficie z reklamami do bardzo precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy osób z komunikatem zachęcającym do działania – powrotu do Waszego sklepu internetowego i dokonania zakupów. Możecie skierować do tych osób specjalną ofertą, która skłoni ich do skorzystania z Waszych usług. Uwaga: można stworzyć listy remarketingowe odwiedzających z podziałem na dowolną podstronę Waszej witryny i, w ten sposób, idealnie dopasować wiadomość reklamową pod konkretnych użytkowników. Remarketing może okazać się decydującym elementem i istotnym dopełnieniem Waszej kampanii linków sponsorowanych napędzającym wzrost liczby klientów, sprzedaży i ROI.

Dlaczego Linki Sponsorowane w Programie AdWords? Poznaj fakty:

1. to reklamy tekstowe z opisem produktu lub usługi wyświetlane w wyszukiwarce Google po prawej stronie i na górze wyników wyszukiwań oraz w Partnerskiej Sieci Reklamowej Google

2. to błyskawiczny efekt, ponieważ zaraz po odpaleniu kampanii reklamowej docieracie do grupy docelowej potencjalnych klientów Waszych produktów i usług

3. to reklama z dużym zasięgiem, ponieważ z wyszukiwarki Google korzysta najwięcej internautów

4. to precyzyjne targetowanie, bo na Waszą stronę trafiają tylko faktycznie zainteresowani ofertą odwiedzający, którzy akurat tego szukają

5. to kontekstowość Waszych reklam, co oznacza, że wyświetlają się odbiorcom tylko na konkretne słowa kluczowe związane z Waszymi produktami i usługami

6. to ścisłe geotargetowanie czyli możliwość wyboru miejsca wyświetleń reklamy – cała Polska, dane miasto, wybrane województwo

7. to 100% kontrola nad budżetem kampanii – wy decydujecie ile chcecie wydać na reklamę; płacicie tylko za efekt czyli wejścia potencjalnych klientów na stronę, a nie za wyświetlenie reklamy

8. to możliwość wyboru czasu i dni w jakich ma się wyświetlać reklama

9. to kompletna mierzalność wydajności i wyników kampanii, monitoring wszystkich istotnych statystyk jak współczynnik klikalności, natężenie ruchu w witrynie, liczba i koszt konwersji, sprzedaż, zwrot z inwestycji

10. to możliwość sprawnej optymalizacji i modyfikacji reklamy w czasie jej trwania, aby była jeszcze skuteczniejsza i maksymalnie zyskowna

Zadzwoń już dziś 61 8 266 247!
Dotrzyj z ofertą do nowych klientów szybko i skutecznie!