SEOKitten

od |
11 28

SEOKitten Tool

Właśnie startuje nowy projekt autorstwa firmy Profesjonalne Pozycjonowanie dedykowany webmasterom, SEOwcom, pozycjonerom, e-marketingowcom i wszystkim właścicielom stron internetowych czy e-commercowych, którym na sercu leży jak najlepsza optymalizacja witryny www pod kątem wyszukiwarki Google i pełna kontrola najważniejszych czynników rankujących. SEOKitten to darmowe narzędzie online służące do badania kluczowych dla wyszukiwarek parametrów oraz do oceny w jakim stopniu strona jest przyjazna Google – co wymaga poprawy, co zostało kompletnie pominięte, a co jest bez zarzutu. SEOKitten błyskawicznie sprawdza (wpisać ilość) SEO parametrów i ekspresowo zwraca szczegółowe informacje dotyczące badanej witryny. SEOKitten to przede wszystkim wiele narzędzi wspomagających optymalizację w jednym i właśnie tym różni się od obecnie dostępnych programów do analizy SEO. Ostatnie lata owocujące w updaty algorytmu indeksującego Google czy zmiany silnika wyszukiwarki pokazały jak bardzo dynamiczna i ewoluująca jest koncepcja SEO, a odpowiednie i szybkie przystosowanie się do nowej sytuacji i wyśrubowanych wytycznych jakościowych to być albo nie być dla świata pozycjonerskiego i właścicieli stron www. SEOKitten.com to kompleksowa odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na najlepszej jakości i najwyższej funkcjonalności narzędzie proste w obsłudze, które jest w stanie sprawdzić czy nasza witryna internetowa spełnia wszystkie aktualne wytyczne Google. Ale to nie wszystko. SEOKitten dostarcza szereg innych istotnych dla programistów, administratorów i webmasterów informacji. Jedną z funkcjonalności jest moduł służący do badania strony dokładnie w taki sposób w jaki analizują ją roboty wyszukiwarek, w ramach której drobiazgowej analizie zostaje poddany kod HTML. A więc czego spodziewać się po SEOKitten? Wszystkiego co istotne w jednym – narzędzia nadążającego za zmianami Google i pomagającego sobie z nimi skutecznie radzić. SEOkitten to owoc pracy doświadczonych developerów, zaprawionych w bojach pozycjonerów z 10-letnią praktyką w branży SEO oraz ich wspólnej pasji do stworzenia czegoś na miarę Google XXI wieku. Dlaczego SEOkitten – bo koty zawsze spadają na cztery łapy i jakby wysoki nie był ten upadek podnoszą się bez szwanku i stają gotowe do zmierzenia się z rzeczywistością. Taka ma być nowoczesna strona www – zawsze gotowa na niespodzianki Google, błyskawicznie adaptująca się do serwowanych przez Matta Cuttsa i jego Zespół zmian, świetnie zoptymalizowana nie tylko z myślą o wyszukiwarkach ale, przede wszystkim, użytkownikach, z łatwością wpasowująca się w najnowsze trendy wyszukiwania jak zwiastujący tym razem na dobre ‘semantic search’ koliber. SEOKitten kolibra schrupie na śniadanie, Pandę pogoni do lasów bambusowych gdzie jej miejsce, a Pingwina wykopie na Antarktydę 😉 No to do rzeczy – czas na konkrety. Co daje SEOKitten? SEOKitten to narzędzie, które wykonuje analizę i zwraca wyniki SEO audytu w postaci bardzo szczegółowego raportu wraz z rekomendacjami zmian:

Informacje o domenie:

  • Nazwa domeny
  • Wskaźnik PageRank
  • Wskaźnik AlexaRank
  • Wiek domeny
  • Moz domain authority
  • Moz page authority
  • Moz subdomain rank
  • Moz rank
  • Ilość zaindeksowanych podstron serwisu

Meta Tags:

  • Title tag
  • Meta description
  • Headery h1, h2, h3
  • Czy jest atrybut znacznika rel=canonical w nagłówkach stron
  • Czy indeksowanie jest aktywne / czy zablokowane
  • Jakie kodowanie

Zawartość strony:

  • Ilość słów
  • Ilość znaków
  • Stosunek HTML do tekstu
  • Obecność headerów od h1 do h6
  • Wyboldowanie
  • Ilość obrazków i alt tagów
  • Frames
  • Błędy HTML i CSS

Nagłówki HTTP:

  • Wyświetlanie informacji dotyczących nagłówków HTTP, m.in. o kodowaniu znaków czy przekierowaniach.

Dodatkowe pliki:

  • Czy jest plik robots.txt
  • Czy jest plik sitemap.xml

Inne:

  • Informacje dotyczące innych domen hostowanych na tym samym IP wraz z oceną ich bezpieczeństwa
  • Chmura tagów
  • Ocena prędkości ładowania poszczególnych elementów strony (HTMLa, obrazków, itp.)

Backlinki:

  • Ilość linków przychodzących z podziałem na dofollow i nofollow, użyte słowa kluczowe, wraz z danymi z domen o jakim autorytecie pochodzą

Dane z Social Media:

  • Ilość Facebook likes, shares, komentarzy, click count
  • Ilość Google +1
  • Ilość Twitter followers
  • Ilość Pinterst followers

Poprzedni wpisEduInfo Następny wpisLombarding